Jornada presentació Projecte iLabViR

Jornada de presentació del Projecte iLabViR (integració de laboratoris virtuals i remots de la UPC). Dimecres 25 de gener de 2012

Objectius de la jornada:
  • Presentar la plataforma de laboratoris virtuals i remots iLabViR.
  • Oferir un recurs pedagògic, útil i innovador.
  • Impulsar la innovació educativa mitjançant la incorporació de les noves tecnologies.
  • Desenvolupar noves estratègies docents.
  • Donar a conèixer els avantatges que els laboratoris virtuals i remots poden aportar en l'ensenyament. La seva utilització pot suscitar noves línies de treball i investigació, obrint la possibilitat al desenvolupament de noves estratègies docents en matèries de caràcter cientific i tècnic.
  • Impulsar i millorar la formació pràctica de matèries de l'àmbit científic i tecnològic, a través d'una metodologia innovadora que integra plenament les TIC.
  • Promoure la motivació i la dinamització del procés d'aprenentatge de l'alumnat, fomentant noves vocacions científiques i tècniques.

Lloc:
Universitat Politècnica de Catalunya
Campus Nord - Barcelona
Edifici B6 Facultat d'Informàtica de Barcelona
c/Jordi Girona Salgado, 1-3
08034 BARCELONA
Data: Dimecres 25 de gener de 2012

Programa:
  • 15:30 a 16:00 h    Recepció dels assistents. Presentació de la jornada.
  • 16:00 a 16:30 h    Presentació del projecte de Laboratoris Virtuals i Remots.
  • 16:30 a 17:00 h    Presentació d'una experiència d'utilització d’ iLabViR en un Institut de Secundària. Professor: Joan Fonollosa de l'INS Montserrat de Barcelona.
  • 17:00 a 17:30 h    Pausa
  • 17:30 a 19:30 h    Taller pràctic de demostració de l'ús d'iLabViR.
  • 19:30 a 20:15 h    Visita als laboratoris i instal·lacions de la UPC.
  • 20:15 a 20:30 h    Col·loqui i cloenda de l'acte.

Inscripció:

Inscripció OBERTA del  25.11.2011 al  20.01.2012 per via telemàtica.